MA’NAVIY-MA’RIFIY TARBIYA ME’YORLARINI SHAKLLANTIRISH MASALASI

MA’NAVIY-MA’RIFIY TARBIYA ME’YORLARINI SHAKLLANTIRISH MASALASI

Authors

  • M.Qo‘chqorova O‘zDJTU Jahon adabiyoti kafedrasi katta o‘qituvchisi

DOI:

https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.654

Keywords:

ma’naviy-ma’rifiy, ta’lim-tarbiy, uzviylig, madaniy qadriyatlar, meros, millat, yosh avlod, odob-axloq, qadriyatlar.

Abstract

Maqolada ma’naviy-ma’rifiy tarbiya uzviyligini ta’minlashda oila, ta’lim muassasalari, mahallaning o‘rni beqiyos. Ta’lim-tarbiya uchun faqat mutasaddilar mas’ul, desak, qattiq yanglishamiz. Shu Vatan, shu yurt, shu yoshlar bizniki, ertaga kelajagimiz porloq bo‘lishini istasak, bugun harakatni boshlashimiz kerakligi haqida

Foydalanilgan adabiyotlar:

Bahriddin Umarov “Oilaviy tarbiya saboqlari” (Ilmiy-uslubiy qo‘llanma.) – “Tasvir nashriyot uyi”, Toshkent. – 2019.

Гришин В.В., Лушин П.В. Методики психодиагностики в учебно- воспитательном процессе. - М., 2001.

Oilaviy muhit va bolalar //Qalqon. 2006.

https://ishonch.uz/

Published

2023-05-15

Iqtiboslik olish

M.Qo‘chqorova. (2023). MA’NAVIY-MA’RIFIY TARBIYA ME’YORLARINI SHAKLLANTIRISH MASALASI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 1(1), 606–607. https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.654

Issue

Section

TA’LIM SIFATI VA SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA INSON QADRI VA BARKAMOL AVLOD SHAKLLANISHIDA PEDAGOGIKA, PSIXOLOGIYANING O‘RNI
Loading...