RAQAMLI IQTISODIYOT VA UNING BOSHQARUVDAGI ROLI.

RAQAMLI IQTISODIYOT VA UNING BOSHQARUVDAGI ROLI.

Authors

  • Odilov Abdulloh Qo‘qon Universiteti, KI-1-22 talabasi,
  • Abdullajonov Davronjon Shokirjon o‘g‘li Qo‘qon Universiteti, biznes kafedrasi o‘qituvchisi

DOI:

https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.417

Keywords:

raqamli iqtisodiyot, axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, raqamli resurslar, ijtimoiy-iqtisodiy munosabatlarni boshqarish, texnologiyalar va raqamli iqtisodiyot, raqamlashtirish, raqamli tafovut, raqamli platformalar, katta ma’lumotlar, iqtisodiy boshqaruv.

Abstract

Maqolada raqamli iqtisodiyotning shakllanishi va rivojlanishining ba’zi jihatlari ko‘rib chiqiladi, uning faoliyatidagi farqlar va xususiyatlar o‘rganiladi. Qayd etilishicha, raqamli iqtisodiyotning rivojlanishi muloqot, fikr va tajriba almashish imkoniyatini beradi. Raqamli iqtisodiyot yangi biznes modellarini rivojlantirishga hissa qo‘shadi, innovatsiyalar yaratish, sarmoya kiritish, xodimlar, hamkorlar, resurslar va bozorlarni izlash uchun kuchlarni birlashtirish imkonini beradi. Raqamli texnologiyalar xodimlarni o‘qitish, bilim almashish, innovatsion g‘oyalarni amalga oshirish, jumladan, ijtimoiy sohada muhim rol o‘ynashi mumkin. Maqolada iqtisodiyotda raqamli hodisalarning mavjudligi va ularning zamonaviy ijtimoiy-iqtisodiy munosabatlarga ta’sirini aniqlash uchun ishlatilishi mumkin bo‘lgan turli mezonlar ko‘rib chiqiladi. Maqolada raqamli iqtisodiyotning paydo bo‘lish sabablari tahlil qilingan, uning rivojlanish omillari aniqlangan vas hu haqida ma’lumot berilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar:

"2012: The Year of eSports"“. https://www.forbes.com.

"Field of Streams: How Twitch Made Video Games a Spectator Sport"“. https://www.theverge.com.

Xalqaro Olimpiya Qoʻmitasi Kibersportni boʻlajak Olimpiya tadbirlariga kiritish masalasini muhokama qilgan. “ https://en.wikipedia.org.

"Newzoo: Global esports will top $1 billion in 2020, with China as the top market"“. https://venturebeat.com.

"Global esports revenues to top $1 billion in 2019: report"“. https://www.reuters.com.

"Field of Streams: How Twitch Made Video Games a Spectator Sport"“. https://www.theverge.com.

Published

2023-05-15

Iqtiboslik olish

Odilov Abdulloh, & Abdullajonov Davronjon Shokirjon o‘g‘li. (2023). RAQAMLI IQTISODIYOT VA UNING BOSHQARUVDAGI ROLI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 1(1), 226–228. https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.417

Issue

Section

BARQAROR RIVOJLANISHNI TA‘MINLASHDA IQTISODIYOT, MENEJMENT VA MOLIYAVIY SOHALARNING O‘RNI
Loading...