HARAKATLAR STRATEGIYASI DAVLAT DASTURINING –INSON MANFAATLARI VA TA’LIM SAMARADORLIGINING OSHIRISHDAGI NATIJALARI
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.382Keywords:
Harakatlar strategiyasi, ijtimoiy himoya, sifatli talim tizimi, xalq ta’limi, inson qadri, xalq bilan muloqot, ta’lim-tarbiya, malakali kadrAbstract
Mazkur maqolada O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 7-fevraldagi “O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha Harakatlar strategiyasi to‘g‘risida”gi Farmoni bilan Harakatlar strategiyasini “Xalq bilan muloqot va inson manfaatlari yili”da amalga oshirishga oid Davlat dasturining [1] “Ijtimoiy sohani rivojlantirish” deb nomlangan 4-yo‘nalishida maktabgacha ta’lim muassasalarining qulayligini ta’minlash, umumiy o‘rta, o‘rta maxsus va oliy ta’lim sifatini yaxshilash hamda ularni rivojlantirish chora-tadbirlari haqida batafsil yoritiladi. Mazkur yo’nalishda ta’lim-tarbiya va ilm-fan sohasini rivojlantirishga, har tomonlama barkamol, ma’nan yetuk, va shu bilan bir qatorda, yuqori malakali mutaxassislarni tarbiyalashga alohida e’tibor berilganligining natijalari tahlil etilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar:
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni. O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha Harakatlar strategiyasi to‘g‘risida /Rasmiy nashr/ O‘zbekiston Respublikasini Adliya vazirligi. – T.: Adolat, 2018.
Mirziyoyev Sh.M. Qonun ustuvorligi va inson manfaatlarini ta’minlash- yurt taraqqiyoti va xalq farovonligining garovi. O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi qabul qilinganining 24 yilligiga bag’ishlangan tantanali marosimdagi ma’ruza. 2016- yil 7-dekabr. – T.: O‘zbekiston NMIU, 2017.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «Oliy ta’lim muassasalarida pedagogika yo‘nalishida maxsus sirtqi bo‘limlarni tashkil etish to‘g‘risida»gi qaroriga sharh. http://www.lex.uz/pages/getpage.aspx?lact_id=3299721 (25.10.2017)
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.