XIZMAT KO’RSATISH SUBYEKTLARI FAOLIYATIDA SAMARADORLIKNI ANIQLASH VA UNI OSHIRISH MEHANIZMLARI
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v11i11.950Keywords:
Interfaol o‘quv usullari, o‘quv faoliyatini o‘rganish, o‘quvchilar munosabatlari, o‘quv faoliyatini tashkillash, interfaol o‘quv usullari ta’siri.Abstract
Ushbu maqola talabalar o‘quv faoliyatini o‘rganish va o‘quv jarayonini yanada samarali qilish uchun interfaol metodlardan qanday foydalanishni tahlil qiladi. Maqola o‘z ichiga o‘quv jarayonining tashkil etilishi, interfaol metodlar tavsiflanishi va ularning o‘quvchilar ustida yaratishi mumkin bo‘lgan ta’sirini o‘z ichiga oladi. Interfaol metodlar masalalari, o‘z-o‘zini baholash, ijtimoiy o‘zaro munosabatlarning rivojlanishi va o‘quv jarayonini mustahkamlashda qanday rolini o‘rganish uchun tegishli ilmiy adabiyotlardan foydalanilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar:
Pardayev M. Q. Ochilov I.S. Xizmat ko‘rsatish sohasi korxonalarida samaradorlikni oshirish yo‘llari. T. Iqtisod moliya. 2011.- 172b.
Abulqosimov X va boshqalar. Erkin iqtisodiyot tamoyillari. – T .: Akademiya, 2005.-52 b.
Котлер. Ф. Основы маркетинга. Москва: Прогресс, 1993
Ochilov.I.S. Xizmat ko’rsatish sohasi korxonalarida samaradorlikni oshirish yo’llari. Iqtisod fanlari nomzodi aftoreferati SamISI- 2010y.
Q.J. Mirzayev, T.S.Sharipov, Sh.A.Sultonov, G’.S.Mustafoyev, E.S.Fayziyev “Xizmatlar sohasi iqtisodiyoti” darslik 2022y.
Safarov Farxod Anvarovich “Innovatsion iqtisodiyot sharoitida xizmat ko’rsatish sohasining ijtimoiy – iqtisodiy samaradorligini oshirish”. Iqtisod fanlari nomzodi aftoreferati SamISI – 2023y.
Ahmedjanov Aziz Rustamovich “Xizmat ko’rsatish korxonalarida iqtisodiy resurslardan foydalanish samaradorligini oshirish”. Sam2021y.
Pardayev M.Q. Xizmatlarning ijtimoiy- iqtisodiy tabiati va uni rivojlantirishning o’ziga xos xususiyatlari (Nazariy jihatlari)// Servis – Samarqand. – 2009.- 34-46 bet.
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.