БЎЛАЖАК ПЕДАГОГЛАРНИ ТАЙЁРЛАШДА ЗАМОНАВИЙ КОМПЕТЕНЦИЯЛАРНИНГ АХАМИЯТИ
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.519Keywords:
бўлажак ўқитувчиси, компетенция, дидактик ўйинлар, таълим жараёни,касбий ваколат.Abstract
Мақолада бўлажак ўқитувчисини тайёрлаш жараёнига компетенциявий ёндашув усули кўриб чиқилган, унда компетентлик асосида такомиллаштириш, уларнинг компетентлигига қўйиладиган асосий талаблар ажратиб кўрсатилган, ҳозирги замон ўқитувчисининг касбий компетентлигини шакллантириш ва ривожлантиришда интерфаол усулларнинг истиқболлари ҳақида фикрлар юритилган.
Foydalanilgan adabiyotlar:
Нестеров В.В., Белкин А.С. Педагогическая компетентность. Екатеринбург: Учебная книга, 2003. –С. 186.
Темуров С.В. Бўлажак ўқитувчиларида касбий компетентликни шакллантиришнинг назарий асослари. –Т.: Фан ва технология, 2014. 13-б.
Abbasovna, S. M. (2023). Professional Competence of Teachers and its Formation. Procedia of Philosophical and Pedagogical Sciences, 2(4), 52–55. Retrieved from https://procedia.online/index.php/philosophy/article/view/523
Saodat, S. (2021). THE BENEFITS OF USING CRITICAL INCIDENTS IN TEACHING LANGUAGES. In Conference. PERSPECTIVES OF IMPLEMENTING INTERNATIONAL EXPERIENCE IN FOREIGN LANGUAGES TEACHING (Vol. 11, pp. 86-89).
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.