TABIIY FANLARNI O‘QITISHDA O‘QUVCHILARNI ILMIY DUNYOQARASHINI SHAKLLANTIRISH
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.270Keywords:
Tabiatshunoslikni o‘qitish metodikasi, jonli tabiat, jonsiz tabiat, ekologik tarbiya, ekologiya, tabiat, o‘simlik, hayvonlar, taʼlim, tarbiya.Abstract
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinflarda tabiat to‘g‘risidagi bilimlarini jonli va jonsiz tabiat, jismlar va hodisalar, o‘simlik va hayvonlar, yilning har xil fasllaridagi tabiat o‘zgarishidagi tasavvur va tushunchalar hamda o‘quvchilarga tabiiy fanlarni ilmiy bilimlar asosida o‘qitish haqida so‘z yuritiladi. Maqolada asosan o‘quvchilarda ilmiy dunyoqarashlarini shakillantirish, ekologik madaniyat, ekologik tarbiyaga old bilimlarini rivojlantirish haqida ham fikrlar keltirilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar:
I.A.Karimov. Barkamol avlod orzusi. T. «Sharq».1999 y.
A.S. To’xtaev ,Ekologiya o’qitish metodikasi(ma`ruza matni). 2003y
A. Ismailov, Ahadov R. Ekologik ta’lim-tarbiya. T., 1997 y.
A. Jabborov Tabiatshunoslikdan to’garak ishlari. Xalq ta’limi j. 1994yil.
M.I. Nuriddinova Tabiatshunoslikni o’qitish metodikasi. “Cho’lpon” nashriyot-matbaa uyi. Toshkent-2000 yil.
Ibragimov R. Boshlang‘ich maktab o‘quvchilarida bilish faoliyatini shakllantirishning didaktik asoslari 2009 yil.
Raximqulova M.B. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini darsdan tashqari mashg‘ulotlarda ekologik qadiryatlar asosida tarbiyalash. Ped. Fan. Diss.2000 yil.
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.