BOʻLAJAK TARBIYACHI-PEDAGOGLARNING KASBIY MOBILLIGINI SHAKLLANTIRISH
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v7i7.787Keywords:
maktabgacha ta’lim, pedagog-tarbiyachi, kasbiy mobillik, maktabgacha ta’lim dasturi, bolalar ta’limi, kasbiy faoliyat, kasbiy rivojlanish trayektoriyasi, kasbiy bilim, ijtimoiy tajribaAbstract
Maqolada maktabgacha ta’lim tashkiloti boʻlajak tarbiyachi-pedagoglarining kasbiy mobilligini shakllantirish masalalari yoritilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar:
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2017-yil 9-sentabrdagi PQ-3261-sonli “Maktabgacha ta’lim tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida”gi Qarori. https://lex.uz/docs/-3334234
Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 8-maydagi PQ-4312-sonli “Oʻzbekiston Respublikasi Maktabgacha ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash toʻgʻrisida”gi Qarori. https://lex.uz/ru/docs/-4327235
Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2017-yil 21-noyabrdagi 929-sonli “Oʻzbekiston Respublikasi Maktabgacha ta’lim vazirligi toʻgʻrisidagi nizomni hamda Maktabgacha ta’lim muassasalari rahbar va mutaxassislarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish instituti ustavini tasdiqlash haqida”gi Qarori. https://lex.uz/docs/-3422069
Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2019-yil 13-maydagi 391-sonli “Maktabgacha ta’lim tashkilotlari faoliyatini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida”gi Qarori. https://lex.uz/ru/docs/-4333062
Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020-yil 22-dekabrdagi 802-sonli “Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning davlat standartini tasdiqlash toʻgʻrisida”gi Qarori. https://lex.uz/ru/docs/-5179335
Salayeva M.S., Shayunusova F.S., Kichik maktab yoshidagi oʻquvchilar kognitiv mobilligini xalqaro dasturlar asosida baholanishning oʻziga xos jihatlari / “Xalq ta’limi sohasi boshqaruv tizimini takomillashtirishning dolzarb masalalari” mavzusida Respublika ilmiy-amaliy anjuman materiallari. 14-dekabr 2022 yil. - B.64-71
Salaeva M.S., Luxmanovna N.M. Kichik maktab yoshdagi oʻquvchilarni ijtimoiy faolligini rivojlantirish // SCIENTIFIC PROGRESS VOLUME 3 ǀ ISSUE 3 ǀ March, 2022. ISSN: 2181-1601. Uzbekistan www.scientificprogress.uz Pages 380-383. http://www.scientificprogress.uz/storage/app/media/3-3.%20064.%20380-383.pdf
Салаева М.С., Бекназарова Х.Х. Формирование мобильности личности как педагогическая проблема // SCIENTIFIC PROGRESS VOLUME 3 ǀ ISSUE 3 ǀ 2022 ISSN: 2181-1601. Uzbekistan www.scientificprogress.uz Pages 384-390. http://www.scientificprogress.uz/storage/app/media/3-3.%20065.%20384-390.pdf
Салаева М.С., Мамадалиева У.С.Развитие когнитивной мобильности учащихся в начальном образовании / “Xorijiy tillarni oʻqitishda yangicha yondashuvlar” mavzusidagi xalqaro ilmiy-amaliy onlayn anjumani. Alisher Navoiy nomidagi Toshkent davlat oʻzbek tili va adabiyoti universiteti – T.: “Firdavs-Shoh” nashriyoti, 2022 – B. 276-281.
Salaeva M.S., Gʻulamova S.R. Ta’limni axborotlashtirish sharoitida boʻlajak pedagoglarning virtual akademik mobilligini shakllantirish / “Xorijiy tillarni oʻqitishda yangicha yondashuvlar” mavzusidagi xalqaro ilmiy-amaliy onlayn anjumani. Alisher Navoiy nomidagi Toshkent davlat oʻzbek tili va adabiyoti universiteti – T.: “Firdavs-Shoh” nashriyoti, 2022 – B. 209-213.
Салаева М.С., Бекназарова Х.Х. Бошланғич таълим ўқувчиларини ижтимоий мобиллигини ривожлантириш // Eurasian journal of social sciences, Philosophy and culture Innovative. Academy Research Support Center UIF = 8.2 | SJIF = 6.051. Volume 2 Issue 4, April 2022. Pages 136-139. https://zenodo.org/record/6511330#.Y1G0jnZByUk
Salaeva M.S., Urazova K.V. Boshlangʻich ta’limda oʻquv faoliyatning kichik maktab yoshidagi oʻquvchilar psixik rivojlanishiga ta’siri / «Білім беру қызметі: инновациялық әдістер, құралдар және тәсілдер» тақырыбындағы халықаралық форум материалдары – Шымкент: «Қызмет» баспаханасы, 2022. - B.432-441. ISBN 978-601-06-8694-6
Салаева М.С., Джумабаева М.Б. Педагогнинг кичик мактаб ёшидаги болаларни ижтимоий мобиллигини оширишга таъсири // Ijtimoiy fanlarda innovasiya onlayn ilmiy jurnali, ISSN - 2181-2608. With Impact Factor: 8.2 SJIF: 5.426 - Б. 59-62. http://www.sciencebox.uz/index.php/jis/article/view/1552
Salaeva M.S. Professional darajaga erishish maqsadida pedagogning virtual mobilligini rivojlantirish / “Xorijiy tillarni oʻqitishning dolzarb masalalari: muammolar va yechimlar xalqaro ilmiy-amaliy onlayn anjuman materiallari. Alisher Navoiy nomidagi Toshkent davlat oʻzbek tili va adabiyoti universiteti. Elektron toʻplam. 2021-yil 5-may. - B.230-234.
Salaeva M.S., Gʻulamova S.R. Ta’limni axborotlashtirish sharoitida boʻlajak pedagoglarning virtual akademik mobilligini shakllantirish / “Xorijiy tillarni oʻqitishda yangicha yondashuvlar” mavzusidagi xalqaro ilmiy-amaliy onlayn anjumani. Alisher Navoiy nomidagi Toshkent davlat oʻzbek tili va adabiyoti universiteti – T.: “Firdavs-Shoh” nashriyoti, 2022. – B. 209-213.
Salaeva M.S. Psychological conditions for personal and professional development of future teachers. // Washington DC, USA International Journal of Engineering and Information Systems (IJEAIS). ISSN: 2643-640X. With Impact Factor: 3.2. Vol.5 Issue 3, March - 2021.- P.231-233. http://ijeais.org/wp-content/uploads/2021/3/IJEAIS210342.pdf
Salaeva M.S. Personal and professional self-development of a teacher to achieve a professional level. // Washington DC, USA International Journal of Engineering and Information Systems (IJEAIS) ISSN: 2643-640X. With Impact Factor: 3.2. Vol.5 Issue 3, March - 2021. - P.234-237. http://ijeais.org/wp-content/uploads/2021/3/IJEAIS210343.pdf
Salaeva M.S. Formation of teacher professionalism as an integration psychological event in the context of globalization of education // Hindiston. International Journal of Trend in Scientific Research and Development (IJTSRD) eISSN: 2456-6470 Impakt faktor: 6.005. Special Issue – IDMR2021. April 2021. - P.109-111. https://www.slideshare.net/yogeshijtsrd/formation-of-teacher-professionalism-as-an-integration-psychological-event-in-the-context-of-globalization-of-education
Salaeva M.S., Djumabayeva M. Formation of virtual academic mobility of future teachers in the context of education information // International Multidisciplinary Scientific Journal (IMSJ) ISSN: 2091-573X. With Impact Factor: 3.2. Volume 1. Issue 1, June 2021.- P. 36-37. Google scholarship https://www.sciencepublish.org/
Salaeva M.S., Koshnazarova M.A., Abdukodirov G., Radjabova D.A. Professionalism of the Teacher as a Pedagogical Credo in the Age of Innovation // Specialusis ugdymas / Special education 2022 1(43). Pp. 10571 – 10576. https://www.sumc.lt/index.php/se/article/view/1637
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.