AUDIOLINGVAL METODNING AFZALLIKLARI

AUDIOLINGVAL METODNING AFZALLIKLARI

Authors

  • Mannonova Muxarramabonu Boshlang‘ich ta’lim yo‘nalishi 4-kurs talabasi
  • Odiljon Parpiyev “Ta’lim” kafedrasi katta o‘qituvchisi

DOI:

https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.749

Keywords:

boshlang‘ich ta’lim, audiolingval metod, kompetensiya, tinglab tushunish, nutqiy savodxonlik, og‘zaki nutq, audiomatn, darslik, milliy o‘quv dasturi.

Abstract

Ushbu maqolada audioligval metodning paydo bo‘lishi, uning ta’lim tizimidagi ya’ni tilni o‘rganishdagi ahamiyati, boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining nutqiy savodxonligini rivojlantirishda tinglab tushunishning afzalliklari, Milliy o‘quv dasturining mazmunida nutqiy kompetensiyalarni rivojlantirishning ifodalanishi, bir qator olimlarning audiolingval metod haqidagi fikrlari bayon qilingan.

Foydalanilgan adabiyotlar:

Jalolov J. Chet tili o‘qitish metodikasi. Darslik. “O‘qituvchi” nashriyoti, 2012-yil, 434 b.

Prezident Sh.Mirziyoyevning “O‘qituvchi va murabbiylar kuni”ga bag‘ishlangan tabrik

nutqi. Toshkent, 2020.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni, 11.05.2022 yildagi PF-134-son

Ona tili fani bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi uzluksiz ta’lim Milliy o‘quv dasturlari.

Toshkent, 2021., 252 b.

Jalolov J. Chet tili o‘qitish metodikasi. Darslik. “O‘qituvchi” nashriyoti, 2012-yil, 434 b.

V. Rivers va M. Temperli. Amaliy qoʻllanma. Ingliz tilini o‘qitish, Oksford, Nyu-York,, AQSh, 1978 yil.

O‘.Malley, A. U. Chamot va L. Kupper, “Tinglash Ikkinchi tilni o‘zlashtirishda

tushunish strategiyalari". Amaliy tilshunoslik, jild. 10, 418–437-betlar, 1989 yil.

P. Dunkel, “Mahalliy va ikkinchi/xorijiy tilda tinglash guage: tadqiqot va amaliyotning

integratsiyasiga yo‘naltirilgan". 431–457-betlar, 1991 yil.

Ona tili ta’limi mazmunidagi takomillashuv. Ma’rifat. 2022-yil 27-iyul. №29 (9406).

D.R. Babayeva. Nutq o‘stirish nazariyasi va metodikasi. (Darslik). – T.: «Barkamol fayz media», 2018, – 432 b.

Lvov, M. R., Ramzaeva , T. G. Boshlang‘ich sinflarda ona tilini o‘qitish metodikasi. Pedagogika institutlari talabalari uchun maxsus darslik. “Boshlang‘ich ta'lim pedagogikasi va metodikasi”. - Nukus: Ta’lim, 2020.

Ona tili ta’limi mazmunidagi takomillashuv. Ma’rifat. 2022-yil 27-iyul. №29 (9406).

D.R. Babayeva. Nutq o‘stirish nazariyasi va metodikasi. (Darslik). – T.: «Barkamol fayz media», 2018, – 432 b.

Lvov, M. R., Ramzaeva , T. G. Boshlang‘ich sinflarda ona tilini o‘qitish metodikasi. Pedagogika institutlari talabalari uchun maxsus darslik. “Boshlang‘ich ta'lim pedagogikasi va metodikasi”. - Nukus: Ta’lim, 2020.

Azimova I.A. O‘zbek tilidagi gazeta matnlari mazmuniy pertsepsiyasining

psixolingvistik tadqiqi. Monografiy. Toshkent, 2020. B.19-24

Nunan. D (1991) Language teaching Methodology. Prentice- Hall. Pp.25-35.

Azimova, D., & Solidjonov, D. (2023). LEARNING ENGLISH LANGUAGE AS A SECOND LANGUAGE WITH AUGMENTED REALITY. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 1, 112-115.

Solidjonov, D. (2023). INGLIZ TILI DARSLARIDA ONLINE PLATFORMALARDAN FOYDALANISH ORQALI QIZIQARLI DARS MUHITINI TASHKIL QILISH. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 156-158.

Published

2023-05-15

Iqtiboslik olish

Mannonova Muxarramabonu, & Odiljon Parpiyev. (2023). AUDIOLINGVAL METODNING AFZALLIKLARI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 1(1), 882–887. https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.749

Issue

Section

TA’LIM SIFATI VA SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA INSON QADRI VA BARKAMOL AVLOD SHAKLLANISHIDA PEDAGOGIKA, PSIXOLOGIYANING O‘RNI
Loading...