MAKTABGA TAYYORLASHNING ILMIY PEDAGOGIK ASOSLARI
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.748Keywords:
MTT, tayyorlov guruh, tarbiyachi, tarbiyachi-pedagog, “Ilk qadam”, davlat dasturi, hissiy rivojlanish, nutqni rivojlantirish, ma’naviy rivojlanish, jismoniy rivojlanish, variativ dastur.Abstract
Muallif maqolada MTTlardagi maktabga tayyorlov guruhlarining 3 bosqichdagi rivojlanish darajasini: jismoniy rivojlanish, ma’naviy rivojlanish hamda bolalarda nutq rivojlanishini ilmiy va pedagogik jihatdan sohadagi yetuk olimlar, ilmiy tadqiqotchi va amaliyotchilarning olib borgan izlanishlarini o‘rgangan holda asoslab bergan.Maqolada maktabga tayyorlov guruhlaridagi mavjud muammolarni ham sanab o‘tgan va ularga yechim sifatida soha olimlarining ilmiy izlanishlaridan iqtiboslar keltirish orqali yechim topa olgan
Foydalanilgan adabiyotlar:
Shavkat Mirziyoyev: “Boy va farovon yashamoqchi bo‘lsak, haqiqiy bozor iqtisodiyotiga o‘tishimiz shart. Yagona yo‘limiz shu” (xabar.uz). (Shavkat Mirziyoyevning O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi qabul qilinganining 26 yilligiga bag‘ishlangan tantanali marosimdagi ma’ruzasi).
O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni, “Xalq so‘zi” gazetasi, 2020., 24 sentaabr, 202 (7704)-son.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh.M.Mirziyoevning “Maktabgacha ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi to‘g‘risi”da gi PQ-4312-sonli qarori (Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 01.10.2018-y.
Asqarova D.Q. Bolalalarni maktab ta’limiga tayyorlash metodikasi. O‘quv qo‘llanma. “Navro‘z” nashriyoti, T.: 2020. 338 b.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2018 yil 8-dekabrdagi “Boshlang‘ich ta’limga bolalarni majburiy bir yillik tayyorlashga bosqichma-bosqich o‘tish bo‘yicha chora- tadbirlar haqida”gi 999-sonli qarori.
“Ilm yo’li” variativ dasturi. Toshkent, 2019-yi 20-sentabr.
“Bolalarni maktabga tayyorlashning pedagogik-psixologik, tashkiliy-metodik jihatlari”.
Respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi materiallari. Toshkent, 2015.
Ona tili fani bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi uzluksiz ta’lim milliy o‘quv dasturlari.
Toshkent, 2021.
Azimova, D., & Solidjonov, D. (2023). LEARNING ENGLISH LANGUAGE AS A SECOND LANGUAGE WITH AUGMENTED REALITY. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 1, 112-115.
Solidjonov, D. (2023). INGLIZ TILI DARSLARIDA ONLINE PLATFORMALARDAN FOYDALANISH ORQALI QIZIQARLI DARS MUHITINI TASHKIL QILISH. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 156-158.
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.