UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA RUHIY RIVOJLANISHI SUSTLASHGAN O‘QUVCHILAR BILAN OLIB BORILADIGAN RIVOJLANTIRUVCHI KORREKTSION ISHLAR

UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA RUHIY RIVOJLANISHI SUSTLASHGAN O‘QUVCHILAR BILAN OLIB BORILADIGAN RIVOJLANTIRUVCHI KORREKTSION ISHLAR

Authors

  • M.Isakova Qo’qon universiteti talabasi

DOI:

https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.709

Keywords:

ruhiy rivojlanishi sustlashgan o‘quvchilar, reabilitatsiya, funksional, huquq, uzviylik, fikr, dialektik, uzviylik

Abstract

Maqolada ruhiy rivojlanishi sustlashgan o‘quvchilar uning jamiyatga va maxsus ehtiyojli bolalar uchun imkoniyatlar haqida yoritilgan. Jamiyatda Imkoniyati cheklangan bolalarga nisbatan yanglish fikr va munosabatlar bildirilgan. Integratsiyalashgan ta’lim haqida ma’lumot berilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar:

Лебединский В.В. Нарушения психического развитя у детей. М., 2004г.

Дети с ЗПР. Под ред. Власовой Т.А. М.,2004г.

К.К.Мамедов, _Ғ. Б. Шоумаров. Рухий ривожланиши сустлашган болалар ҳақида.Т., “Ўқитувчи”. 1993й.

Published

2023-05-15

Iqtiboslik olish

M.Isakova. (2023). UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA RUHIY RIVOJLANISHI SUSTLASHGAN O‘QUVCHILAR BILAN OLIB BORILADIGAN RIVOJLANTIRUVCHI KORREKTSION ISHLAR. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 1(1), 767–769. https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.709

Issue

Section

TA’LIM SIFATI VA SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA INSON QADRI VA BARKAMOL AVLOD SHAKLLANISHIDA PEDAGOGIKA, PSIXOLOGIYANING O‘RNI
Loading...