UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA RUHIY RIVOJLANISHI SUSTLASHGAN O‘QUVCHILAR BILAN OLIB BORILADIGAN RIVOJLANTIRUVCHI KORREKTSION ISHLAR
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.709Keywords:
ruhiy rivojlanishi sustlashgan o‘quvchilar, reabilitatsiya, funksional, huquq, uzviylik, fikr, dialektik, uzviylikAbstract
Maqolada ruhiy rivojlanishi sustlashgan o‘quvchilar uning jamiyatga va maxsus ehtiyojli bolalar uchun imkoniyatlar haqida yoritilgan. Jamiyatda Imkoniyati cheklangan bolalarga nisbatan yanglish fikr va munosabatlar bildirilgan. Integratsiyalashgan ta’lim haqida ma’lumot berilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar:
Лебединский В.В. Нарушения психического развитя у детей. М., 2004г.
Дети с ЗПР. Под ред. Власовой Т.А. М.,2004г.
К.К.Мамедов, _Ғ. Б. Шоумаров. Рухий ривожланиши сустлашган болалар ҳақида.Т., “Ўқитувчи”. 1993й.
Downloads
Published
2023-05-15
Iqtiboslik olish
M.Isakova. (2023). UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA RUHIY RIVOJLANISHI SUSTLASHGAN O‘QUVCHILAR BILAN OLIB BORILADIGAN RIVOJLANTIRUVCHI KORREKTSION ISHLAR. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 1(1), 767–769. https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.709
Issue
Section
TA’LIM SIFATI VA SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA INSON QADRI VA BARKAMOL AVLOD SHAKLLANISHIDA PEDAGOGIKA, PSIXOLOGIYANING O‘RNI
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.