AUTIZMGA EGA BOLALARNI PSIXOLOGO-PEDAGOGIK O‘RGANISH

AUTIZMGA EGA BOLALARNI PSIXOLOGO-PEDAGOGIK O‘RGANISH

Authors

  • F. Sharobidinova Qo’qon universiteti talabasi
  • N.Q. Abidova Qo‘qon universiteti dotsent v.b PhD

DOI:

https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.707

Keywords:

autism, integratsiya, reabilitatsiya, funksional, huquq, uzviylik, fikr, dialektik, uzviylik

Abstract

autizm bolalar uchun imkoniyatlar haqida yoritilgan. Jamiyatda autizm bolalarga nisbatan yanglish fikr va munosabatlar bildirilgan. Integratsiyalashgan ta’lim haqida ma’lumot berilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar:

Nurkeldiyeva. D.A. Pedagogik-psixologik diagnostika Toshkent “VNESHINVESTROM”

Shomaxmudova Sh.R. Inklyuziv ta'limning nazariy va amaliy asoslari Toshkent 2018

Shomaxmudova. R.Sh. “Maxsus va inklyuziv ta’lim” uslbuiy qo‘llanma Toshkent 2011y

Published

2023-05-15

Iqtiboslik olish

F. Sharobidinova, & N.Q. Abidova. (2023). AUTIZMGA EGA BOLALARNI PSIXOLOGO-PEDAGOGIK O‘RGANISH. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 1(1), 761–763. https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.707

Issue

Section

TA’LIM SIFATI VA SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA INSON QADRI VA BARKAMOL AVLOD SHAKLLANISHIDA PEDAGOGIKA, PSIXOLOGIYANING O‘RNI
Loading...