IMKONIYATI CHEKLANGAN BOLALALRNI INKLUZIV TA’LIMGA KIRITISH UCHUN ULARNING OTA-ONALARINI TAYYORLASH YO‘LLARI
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.706Keywords:
Inklyuziv, integratsiya, reabilitatsiya, funksional, huquq, uzviylik, fikr, dialektik, uzviylikAbstract
Maqolada Inklyuziv ta’limga bo‘lgan ehtiyoj uning jamiyatga va maxsus ehtiyojli bolalar uchun imkoniyatlar haqida yoritilgan. Jamiyatda Imkoniyati cheklangan bolalarga nisbatan yanglish fikr va munosabatlar bildirilgan. Integratsiyalashgan ta’lim haqida ma’lumot berilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar:
О‘zbekiston Respublikasi «Nogironlar huquqini ijtimoiy himoyalash tо‘g‘risida”gi Qonun -1991 yil.
“Imkoniyati cheklangan bolalar va о‘smirlar uchun inklyuziv ta’lim tо‘g‘risida muvaqqat Nizom”- XTV 234-sonli buyrug‘i- 2005 yil 19 sentabr.
Downloads
Published
2023-05-15
Iqtiboslik olish
D.Abdupattayeva, & N.Q.Abidova. (2023). IMKONIYATI CHEKLANGAN BOLALALRNI INKLUZIV TA’LIMGA KIRITISH UCHUN ULARNING OTA-ONALARINI TAYYORLASH YO‘LLARI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 1(1), 758–760. https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.706
Issue
Section
TA’LIM SIFATI VA SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA INSON QADRI VA BARKAMOL AVLOD SHAKLLANISHIDA PEDAGOGIKA, PSIXOLOGIYANING O‘RNI
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.