MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNI BADIIY ADABIYOT ASARLARIGA QIZIQTIRISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK OMILLARI
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.652Keywords:
adabiyot, ta’lim, jamiyat, pedagogic-psixologik, fan-texnika, inson, shaxs, bolaAbstract
Jahon miqyosida ilg’or texnologilar asosida maktabgacha yoshdagi bolalarni badiiy adabiyot asarlariga qiziqtirishning samarali usullariga oid bir qator izlanishlar olib borilmoqda. Shuningdek, oila va maktabgacha ta’lim tashkilotlari innovatsion hamkorligi natijasida maktabgacha yoshdagi bolalarni badiiy adabiyot asarlariga qiziqtirishda pedagogik-psixologik ta’sir ko’rsatishga ham alohida e’tibor qaratilmoqda. Bu esa maktabgacha ta’lim tashkilotlarida samarali mexanizmlarni tashkil etishni taqozo etadi. Maktabgacha ta’limning samarali mexanizmlarini joriy etish o’sib kelayotgan yosh avlodni ma’naviy-axloqiy va intellektual rivojlantirishni sifat jihatdan yangi darajaga ko’tarishning eng muhim sharti hisoblanadi. Shuningdek, o’quv-tarbiya jarayonida ta’limning innovatsion shakllari va usullarini qo’llashga ko’maklashadi. Mamlakatimizda ayni paytda vujudga kelgan shart-sharoitlar o’qish shakli, mazmuni va uni amalga oshirish mexanizmlarini qayta ko’rib chiqishni va bu jarayonga tegishli o’zgartishlarni kiritishni taqozo etmoqda.
Foydalanilgan adabiyotlar:
I.V. Grosheva, L.G.Yevstafeva, D.T.Maxmudova, Sh.B.Nabixanova, S.V. Pak, G.E.Djanpeisova ”Ilk qadam” davlat o‘quv dasturi T: 2018. 1-81-b;
F.Qodirova, SH.Toshpo‘latova, M.A’zamova. “Maktabgacha pedagogika”.-T., “Ma’naviyat”. 2019
Sh.A.Sodiqova “Maktabgacha pedagogika”. “Tafakkur sarchashmalari” T:. 2013
N.M.Qayumova “Maktabgacha pedagogika”. “TDPU” nashriyoti T:. 2013
Гогоберидзе А. Г., Солнцева О. В. Дошкольная педагогика с основами методик воспитания и обучения. Учебник. СПб.: Питер, 2019
Козлова С.А. Дошкольная педагогика: учебник М.: Academia, 2017
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.