MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTIDA ALOHIDA EHTIYOJGA EGA BO’LGAN BOLALARNI TARBIYALASHDA HAMKORLIK MASALALARI
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.649Keywords:
inklyuziv, avlod, jamiyat, atrof-muhit, fan va texnologiya, ta'lim, shaxs, shaxs, bolaAbstract
Inklyuziv taʼlim - umumtaʼlim jarayonini rivojlantiradi va barcha bolalarga mos boʼlgan taʼlimni joriy qiladi. Imkoniyati cheklangan bolalar taʼlim olishiga oid qoʼshimcha moslamalarni tashkil qilib bolalarni taʼlim olishiga qulay sharoit yaratadi.Inklyuziv taʼlim xar xil ehtiyojli bolalarning taʼlim olishiga qaratilgan metodologiyani rivojlantirishga xarakat qiladi. Inklyuziv taʼlim turli extiyojlarni qondirishga qaratilgan ixcham turdagi dars berishga yondashadigan taʼlimni ishlab chiqishni amalga oshiradi. Аgarda inklyuziv taʼlimni tadbiq etishda dars berish, oʼqitish bir muncha samarali va unumli boʼlsa unda nafaqat imkoniyati cheklangan bolalar balki barcha bolalar yutadi. Inklyuziv taʼlim maktablari bolalarning bilim olish uchun shaxsiy huquqlarini himoyalaydi
Foydalanilgan adabiyotlar:
Maktabgacha taʼlim tizimi boshqaruvini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari toʼgʼrisida. Oʼzbekiston Respublikasi Prezidentining PF-5198-son farmoni. 2017 yil 30 sentyabr
Oʼzbekiston Respublikasi “Taʼlim toʼgʼrisida”gi Qonuni 23 sentyabr 2020 g. № ZRU- 637 // Xalq soʼzi. – 2020.
«Maktabgacha taʼlim va tarbiya toʼgʼrisida»: Oʼzbekiston Respublikasi Qonuni. 16
dekabr 2019 g. № ZRU-595.
International Standard Classification of Education (ISCED 2011) // General Conference 36th session. – Paris, 2011. – 89 p.
Enternet ma’lumotlari
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.