BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINING O‘QUV-BILISH KOMPETENSIYASINING MAZMUNI
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.619Keywords:
o’quv-bilish,ijodiy fikrlash,kompotensiya, motivatsion, kognitiv, faoliyat.Abstract
Bo’lajak boshlang’ich sinf o’qituvchilarning o’quv-bilish kompetensiyasi bilimlarini kengaytirish,ijodiy fikrlarni rivojlantirish va o’quv faoliyati mustaqillikka tayyorlash oldida yuqori talablar qo’yadi.
Foydalanilgan adabiyotlar:
Raximov Z.T. Talabalar o‘quv-bilish faoliyatini rivojlantirishga innovatsion yondashuv. Toshkent davlat pedagogika universiteti Ilmiy axborotlari. Ilmiy-nazariy jurnali, 3-son (19), 2019 y. 92-97-b.
Хуторской, А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно- ориентированной парадигмы образования // Народное образование. - 2003. - № 2. - С.58-64.
Nurullaeva Sh.U. «Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari pedagogik tayyorgarligini modellashtirish nazariyasi va metodikasi» 2021 yil 26
Ochilov M., va boshqalar. Bo'lajak o ‘qituvchi. («Budushiy uchitel»). Qarshi, 1983-yil.
Matchanov S. Umumta’lim tizimida adabiyotdan mustaqil ishlarni tashkil etish: Dis. ...
ped. fan. dok. – T.: TDPU, 1998. – 300 b.
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.