ZAMONAVIY TA`LIMNING ISTIQBOLI
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.616Keywords:
masofaviy ta'lim, an'anaviy ta'lim, an'anaviy tizim, ta'lim muassasasi, axborot texnologiya.Abstract
Ta'lim tizimidagi zamonaviy ijtimoiy-iqtisodiy vaziyat shundan iboratki, an'anaviy ta'lim shakllari masofaviy ta'lim xizmatlariga bo'lgan ehtiyojni qondira olmaydi. Ba'zi toifadagi odamlar ta'lim xizmatlariga juda muhtoj, ammo mavjud ta'lim tizimida ularni an'anaviy tarzda olish imkoniga ega emaslar. An'anaviy kadrlar tayyorlash tizimi doimiy kadrlar etishmasligi sharoitida qayta tayyorlash, qayta tayyorlash va malaka oshirish davrida ularning yo'qligiga chidashga majbur bo'lgan ta'lim muassasalari uchun qabul qilinishi mumkin emas. Shuningdek, davlat va xususiy korxonalar uchun, chunki bu xodimni ma'lum vaqt davomida ish joyidan chalg'itishni o'z ichiga oladi: bozor iqtisodiyoti sharoitida ish beruvchilar o'z xodimlarini o'qishga qo'yib yuborishni xohlamaydilar, shu bilan birga ular uchun ish joylarini saqlab qolishmaydi.
Foydalanilgan adabiyotlar:
Kurpayanidi, K., Mo'minova, E. Va Paygamov, R. (2016). Innovatsion faoliyatni boshqarish sanoat korporatsiyalari. Lap Lambert Akademik Nashriyoti.
Vey, J., & Liu, Y. (2015). Davlat tomonidan qo'llab-quvvatlash va firmaning innovatsion ko'rsatkichlari: 343 ning empirik tahlili Xitoyda innovatsion korxonalar. Xitoy Menejmentini O'rganish, 9(1), 38-55. https://doi.org/10.1108/CMS 01-2015-0018 Rasulev, A. F., & Trostyanskij, D. V. (2011). Razvitie innovacionnoj deyatel'nosti nacional'noj ekonomiki v postkrizisnyj davri. Ekonomika i finansy (O'zbekiston), (1). 5-12. (rus tilida)
Garsiya, A. Va Mohnen, P. (2010). Davlat tomonidan qo'llab-quvvatlashning Ar-Ge va innovatsiyalarga ta'siri.
Margianti, E. S., Ikromov, M. A., Abdullaev, A. M., Kurpayanidi, K. I., & Ashurov, M. S. (2014). Tizimli O'zbekiston milliy sanoatining o'rnini tahlil qilish va uni yanada rivojlantirish iqtisodiy modernizatsiya. Monografiya. Indoneziya, Jakarta. Indoneziya.
Jakarta. Gunadarma Noshiri
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.