ФРЕЙМЛИ ЎҚИТИШ МОДЕЛИНИНГ МАЗМУН ЖИҲАТИ, ФРЕЙМЛИ ТЕХНОЛОГИЯНИНГ ВАҚТГА БОҒЛИҚ ЖИҲАТИ
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.606Keywords:
Слот, белгилар, иерархик, билимнинг мобиллиги харфлар, рақамли-сонли, символик, пиктограммалар, кроклар, техник.Abstract
Ҳозирги замон ишлаб чиқариши шароитида техника ва технологиянинг узлуксиз янгиланиш жараёни мутахассис тайёрлаш олдида юқори талаблар қўяди.
Foydalanilgan adabiyotlar:
Агеев С.В. О роли фреймов знаний в интерпретации метафизических выраженый // WWW.amursu/8100/vestnik/7/6799.
Абульханова-Славская К.А.Диалектика человеческой жизни. –М.: Наука, -1977.-
С.224.
Аназтази А. Психологических тестирование.- в 2-х т. –М.: Педагогика, -1982. – т.2.-С.386.
Балабан М.А. От «продуктивной» к «редуктивной» этике образования // Школьные технологии.-2000.-№5. –С. 11-16.
Бабанский Ю.К. Методы обучения в современной общеобразовательной школе.-М.: Просвещение, 1985.-С.208.
Батышев С.Я. Блочно-модульное обучения. –М.:Транс-сервис, -1997. –С. 225.
Беспалька В.П. Педагогика и прогрессивные технологии. –М.: Педагогика, - 1995. –С.286.
Беспалька В.П. Слагаемые педагогической технологии.- М.: Педагогика, -1998.-
С.286.
Беспалька В.П., Татур Ю.П. Системно-методическое обеспечение учебно- воспитательного процесса.- М.: Педагогика, -1991. –С.144.
Бершадский М.Е.., Гузеев В.В. Дидактические психологические основания образовательной технологии. –М.: Центр «педагогический поиск», -2003. –С.256.
Веккер Л.М. Психические процессы. –в 3-х т. –т.3. –Субъект. Переживание. Действие. Сознание. –Л.:Ленингр. Ун-т, -1981. –С. 325.
Гузеев В.В. Планирование результатов оброзавания и образовательная технология. –М.: Народное образование, -2000. –С. 240.
Арипов М., Ахмедов А.Б., Икрамов Х..З., Ирмухаммедова Р.М.ва бошқ. Информатика. Ахборот технологиялари. 2-қисм. -Тошкент, 2003.
Aripov M. Internet va elektron aloqa asoslari. – Toshkent: ―Universitet‖
Ғуломов С. ва бошқ. Ахборот технологиялари. - Тошкент: Ўзбекистон, 2000.
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.