BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINI TARBIYALASHDA ABDULLA AVLONIYNING “TURKIY GULISTON YOXUD AXLOQ” ASARINING O‘RNI
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.548Keywords:
Tarbiya, axloq, pedogogika, boshlang‘ich ta’lim, innovatsiya, integratsiya, metod, hadis, so‘rovnoma, suhbat, komil inson, konsepsiya.Abstract
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini har tomonlama yetuk va barkamol, yuksak insoniy fazilatlarga ega qilib tarbiyalashda hamda yomonlikdan qaytarib, yaxshilikka chorlashda Abdulla Avloniyning ta’lim-tarbiyaga oid “Turkiy Guliston yoxud axloq” asarining qanchalik muhim manba ekanligini, hamda ushbu asarni hozirgi hayotimizda o‘rganish va o‘rgatish dolzarbligi yoritilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar:
O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning 2020-yil 30-sentabrdagi nutqi.”Xalq so‘zi” gazetasi.
“PISA tadqiqotida kreativ fikrlashni baholash doirasi”. Tarjima kitob. Tarjimon M.Maxsudov. Toshkent-2020.
Abdulla Avloniyning “Turkiy Guliston yoxud Axloq” asari.
Rahima Mavlonova, Nargiz Rahmonqulova “Boshlang‘ich ta’limda pedogogika, innovatsiya, integratsiya” . G‘afur G‘ulom nomidagi nashriyot-matbaa ijodiy uyi Toshkent - 2013
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.