IMKONIYATI CHEKLANGAN BOLALARNI INKLYUZIV TA’LIMGA JALB ETISH MASALALARI

IMKONIYATI CHEKLANGAN BOLALARNI INKLYUZIV TA’LIMGA JALB ETISH MASALALARI

Authors

  • N.Q.Аbidova Qo’qon universiteti dotsenti Pedagogika fanlari bo’yicha falsafa doktori (PhD)

DOI:

https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.546

Keywords:

Inklyuziv, integratsiya, reabilitatsiya, funksional, huquq, uzviylik, fikr, dialektik, uzviylik

Abstract

Maqolada Inklyuziv ta’limga bo‘lgan ehtiyoj uning jamiyatga va maxsus ehtiyojli bolalar uchun imkoniyatlar haqida yoritilgan. Jamiyatda Imkoniyati cheklangan bolalarga nisbatan yanglish fikr va munosabatlar bildirilgan. Integratsiyalashgan ta’lim haqida ma’lumot berilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar:

Сурдопедагогика под ред. НикитинойМ.И. М., Просвешенийе, 2002

Shomaxmudova Sh.R. Inklyuziv ta'limning nazariy va amaliy asoslari Toshkent 2018 y

Shomaxmudova. R.Sh. “Maxsus va inklyuziv ta’lim” uslbuiy qo‘llanma Toshkent 2011y

Published

2023-05-15

Iqtiboslik olish

N.Q.Аbidova. (2023). IMKONIYATI CHEKLANGAN BOLALARNI INKLYUZIV TA’LIMGA JALB ETISH MASALALARI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 1(1), 446–447. https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.546

Issue

Section

TA’LIM SIFATI VA SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA INSON QADRI VA BARKAMOL AVLOD SHAKLLANISHIDA PEDAGOGIKA, PSIXOLOGIYANING O‘RNI
Loading...