IMKONIYATI CHEKLANGAN BOLALARNI INKLYUZIV TA’LIMGA JALB ETISH MASALALARI
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.546Keywords:
Inklyuziv, integratsiya, reabilitatsiya, funksional, huquq, uzviylik, fikr, dialektik, uzviylikAbstract
Maqolada Inklyuziv ta’limga bo‘lgan ehtiyoj uning jamiyatga va maxsus ehtiyojli bolalar uchun imkoniyatlar haqida yoritilgan. Jamiyatda Imkoniyati cheklangan bolalarga nisbatan yanglish fikr va munosabatlar bildirilgan. Integratsiyalashgan ta’lim haqida ma’lumot berilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar:
Сурдопедагогика под ред. НикитинойМ.И. М., Просвешенийе, 2002
Shomaxmudova Sh.R. Inklyuziv ta'limning nazariy va amaliy asoslari Toshkent 2018 y
Shomaxmudova. R.Sh. “Maxsus va inklyuziv ta’lim” uslbuiy qo‘llanma Toshkent 2011y
Downloads
Published
2023-05-15
Iqtiboslik olish
N.Q.Аbidova. (2023). IMKONIYATI CHEKLANGAN BOLALARNI INKLYUZIV TA’LIMGA JALB ETISH MASALALARI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 1(1), 446–447. https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.546
Issue
Section
TA’LIM SIFATI VA SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA INSON QADRI VA BARKAMOL AVLOD SHAKLLANISHIDA PEDAGOGIKA, PSIXOLOGIYANING O‘RNI
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.