MTTDA QABUL QILINGAN “BOLAJON” VA “ILK QADAM” O‘QUV DASTURLARINING TA’LIM SIFATIGA TA’SIRI
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.541Keywords:
Maktabgacha ta’lim, “Bolajon” , “Ilk qadam” davlat dasturi, bola, rivojlanish, ta’lim, tarbiya, o‘quv dasturi, davlat ta’lim standarti, bilim, ko‘nikma, malaka, kompetensiya, kasbiy sifat, mantiqiy fikrlash,metod, texnologiya va b.q.Abstract
Maqolada maktabgacha ta’lim tizimi rivojlanishining hozirgi kundagi holati va sohada olib borilayotgan islohotlar haqida malumotlar, tavsiya va xulosalar keltirilgan bo‘lib ushbu jarayonda “Bolajon” va “Ilk qadam” dasturining maktabgacha talim tashkilotlarida qo‘llanilishi, bugungi kunda ta’lim sifatini oshirish yo‘lidagi muammolar,ularni bartaraf etish hamda istiqbolini belgilash yo‘lidagi fikr va mulohazalar, jumladan, o‘quv dasturlarni takomillashtirish hamda ularning ta’lim sifatiga ta’siri haqida ham malumotlar berib o‘tilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar:
O‘zbekiston Respublikasi prezidentining 2017-yil 30-sentyabrdagi “Maktabgacha ta’lim tizimini tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-5198-sonli farmoni.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2016-yil 29-dekabrdagi «2017-2021 yillarda maktabgacha ta’lim tizimini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida»gi PQ2707- sonli qarori.
Mirziyoev Sh.M. Buyuk kelajagimizni mard va olijanob xalqimiz bilan birga quramiz.
Toshkent, O‘zbekiston, 2017- yil.
“Ilk qadam” maktabgacha ta’lim tashkilotlarining Davlat o‘quv dasturi. “Ilk qadam” maktabgacha ta’lim muassasasining Davlat o‘quv dasturi BMTning Bolalar jamg‘armasi YUNISEFning O‘zbekistondagi vakolatxonasi texnik ko‘magi yordamida yaratildi va nashr etildi. T.: 2018.
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.