RUHIY RIVOJLANISHI SUSTLASHGAN BOLALAR LUGAT BOYLIGINI RIVOJLANTIRISH

RUHIY RIVOJLANISHI SUSTLASHGAN BOLALAR LUGAT BOYLIGINI RIVOJLANTIRISH

Authors

  • B. Obidova Qo’qon universiteti talabasi
  • N.Q.Abidova Qо‘qon universiteti dotsenti Pedagogika fanlari bо‘yicha falsafa doktori (PhD)

DOI:

https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.532

Keywords:

ruhiy rivojlanishi sustlashgan bolalar, integratsiya, reabilitatsiya, funksional, huquq, uzviylik, fikr

Abstract

Ruhiy rivojlanishi sustlashgan bolalarning ehtiyoji uning jamiyatga va maxsus ruhiy rivojlanishi sustlashgan bolalarning imkoniyatlari haqida yoritilgan. Jamiyatda Imkoniyati cheklangan bolalarga nisbatan yanglish fikr va munosabatlar bildirilgan. Integratsiyalashgan ta’lim haqida ma’lumot berilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar:

K.K.Mamedov, G.B. Shoumarov, V.L.Godobed “Ruhiy rivojlanishi sustlashgan bolalar haqida” Toshkent 1993 y “О‘qituvchi”

I.D.Konenkova «Obsledovaniye rechi doshkolnikov S ZPR» Moskva 2004 g Izd «Gnom i

Published

2023-05-15

Iqtiboslik olish

B. Obidova, & N.Q.Abidova. (2023). RUHIY RIVOJLANISHI SUSTLASHGAN BOLALAR LUGAT BOYLIGINI RIVOJLANTIRISH. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 1(1), 417–419. https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.532

Issue

Section

TA’LIM SIFATI VA SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA INSON QADRI VA BARKAMOL AVLOD SHAKLLANISHIDA PEDAGOGIKA, PSIXOLOGIYANING O‘RNI
Loading...