ХОРИЖИЙ ТИЛЛАРНИ ЎҚИТИШДА НУТҚ ФАОЛИЯТИ ТУРЛАРИНИНГ ТУРЛИ ТАДҚИҚИ
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.530Keywords:
нутқ фаолияти, ўқитиш методикаси, тинглаб тушуниш, гапириш, таълим методи ва принциплари .Abstract
Ушбу мақолада хорижий тил ўқитиш методикасида нутқ фаолияти турлари ўз ўрнига эга бўлишлиги, улар вербал мулоқот жараёнида инсонларнинг ўзаро фаолият юритиш шакли ҳисобланиши хақида фикрлар баён қилинган. Нутқ фаолияти турларининг турли фанларда ўрганилишига, нутқ фаолияти турларининг кўпгина олимлар томонидан таклиф этилган тасниф ва тавсифларини ўрганиб чиқади.
Foydalanilgan adabiyotlar:
Зимняя И.А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке. −М.: «Просвещение», 1985, −С.160.
Методика обучения иностранным языкам в средней школе Рогова Г.В., Рабинович Ф.М., Сахарова Т.Х. −М.: “Просвещение”, 1991, −С.287.
Щерба Л.В. Языковая система и речевая деятельность. −Ленинград: “Наука”, 1974, −С.426.
Gemeinsamer europдischer Referenzrahmen fьr Sprachen: lernen, lehren, beurteilen. -Berlin Mьnchen: Langenscheidt KG, 2001. −Р. 244.
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.