TARBIYACHINING NUTQ MAHORATINI TAKOMILLASHTIRISH YO‘LLARI
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.503Keywords:
tabiat, avlod, jamiyat, atrof muhit,fan-texnika, ekologiya, inson, shaxs,bola.Abstract
Xorijiy tajribalar asosida mamlakatimizda maktabgacha ta’lim sohasidagi bo’lajak kadrlarni tayyorlashning zamonaviy ta’lim mazmunini modernizatsiyalash hamda talabalar ichki imkoniyatlarini amalga oshirishga imkon beruvchi zarur shart-sharoitlar yaratishga yo’naltirilgan ta’lim muhitini yaratish bo’yicha tadqiqot ishlari olib borilmoqda. Shuningdek soha tarmog’ini hozirgi zamon talab va standartlariga mos ravishda rivojlantirilib, ularni rekonstruksiya va modernizatsiyalsh ko’zda tutilgan. Buning zamirida yosh avlodning har tomonlama yetuk, ajdodlarimizga munosib voris bo’lib voyaga yetishishlarini ta’minlashdek oliy maqsadi mujassamlashgan.
Foydalanilgan adabiyotlar:
Asqarova M. va boshqalar Kichik yoshdagi bolalar nutqini o‘stirish. –T., 2001.
Abduazimov O. Multimedia - noyob ne’mat. //«Xalq so‘zi» gazetasi, 2002, 28-fevral.
Begmatova N.X., Aripov M. Multimediya texnоlogiyasidan foydalanish. –Т., 2012.
Bekmatova O.A. va boshqalar «Quvnoq harflar». –T.: «O‘qituvchi», 2000.
Vaxobova F.N., Rasulova M. Sh. va boshqalar «Maktabgacha yoshdagi bolalar ta’limtarbiyasiga qo‘yiladigan davlat talablari».–T., 2008.
Mirjalilova S., To‘laganova R. Ta’lim jarayonida pedagogik texnologiyalar. Metodik tavsiyanoma. –T., 2008.
Nutq o‘stirish (Bolalar bog‘chalari uchun she’r va topishmoqlar to‘plami). –T.:
Mulaydinov, F., & Solidjonov, D. Virtual va to’ldirilgan reallik texnologiyalari. Tamaddun–2022.
Botirjon, Rajabboyev, Ahmadjonov Oybek, and Numonov Fayzulla. "JAHON BANKI VA UNING TUZILISHI, BOSHQARUV TIZIMI, MOLYAVIY DAROMADI, PUL AYLANMASI ISLOM MOLIYASI." Archive of Conferences. 2021.
Murotovich, Mulaydinov Farxod, and Numonov Fayzulla Nurmuhammadjon o’g’li. "RAQAMLI IQTISODIYOTDA OZIQ-OVQAT XAVFSIZLIGI MUAMMOLARI VA YECHIMLARI." QO ‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI (2023): 50-53.
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.