TAʼLIM SAMARADORLIGINIOSHIRISHDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHISINING O‘RNI

TAʼLIM SAMARADORLIGINIOSHIRISHDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHISINING O‘RNI

Authors

  • H.I.Pozilov Qo‘qon Universiteti Boshlang‘ich ta’lim yo‘nalishi 3-kurs talabasi
  • К.О.Мatnazarova Qo‘qon universiteti “Taʼlim” kafedrasi dosenti p.f.f.d (PhD)

DOI:

https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.457

Keywords:

Taʼlim, tarbiya, rahbar, maktab, o‘qituvchi, o‘quvchu, bilim, ko‘nikma, malaka, subʼekt, muomala madaniyat.

Abstract

Ushbu maqolada taʼlim tizimini boshqarish, taʼlim samaradorligini oshirishda o‘qituvchining o‘rni, tarbiya masalasi, o‘quvchilarga bilim berishda o‘qituvchining vazifalari, rahbar maʼsuliyati, taʼlim-tarbiya jarayonida o‘quvchilarning bilim ko‘nikmalarini shakllantirish haqida maʼlumotlar keltirilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar:

Mahmudov M. Ta'lim natijasini loyihalash. // «Pеjagogik mahorat», 2003 yil, 1-son, 8-10 bеtlar.

To‘raqulov X.A. Ilmiy ijodiyot metodologiyasi. T-2006y.

Farbеrman B.L., Musina R.G., Jumaboеva F.A. Oliy o‘quv yurtlarida o`qitishning zamonaviy usullari. T., 2002 yil.

Ishmuxamedov R.J. Innovatsion texnologiyalar yordamida ta’lim samaradorligini oshirish yo‘llari. TDPU. T. 2004 .

J.G.Yo‘ldoshev, S. A. Usmonov. Pedagogik texnologiya asoslari. T.O‘qituvchi. 2004.

Published

2023-05-15

Iqtiboslik olish

H.I.Pozilov, & К.О.Мatnazarova. (2023). TAʼLIM SAMARADORLIGINIOSHIRISHDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHISINING O‘RNI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 1(1), 353–355. https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.457

Issue

Section

TA’LIM SIFATI VA SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA INSON QADRI VA BARKAMOL AVLOD SHAKLLANISHIDA PEDAGOGIKA, PSIXOLOGIYANING O‘RNI
Loading...