TAʼLIM SAMARADORLIGINIOSHIRISHDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHISINING O‘RNI
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.457Keywords:
Taʼlim, tarbiya, rahbar, maktab, o‘qituvchi, o‘quvchu, bilim, ko‘nikma, malaka, subʼekt, muomala madaniyat.Abstract
Ushbu maqolada taʼlim tizimini boshqarish, taʼlim samaradorligini oshirishda o‘qituvchining o‘rni, tarbiya masalasi, o‘quvchilarga bilim berishda o‘qituvchining vazifalari, rahbar maʼsuliyati, taʼlim-tarbiya jarayonida o‘quvchilarning bilim ko‘nikmalarini shakllantirish haqida maʼlumotlar keltirilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar:
Mahmudov M. Ta'lim natijasini loyihalash. // «Pеjagogik mahorat», 2003 yil, 1-son, 8-10 bеtlar.
To‘raqulov X.A. Ilmiy ijodiyot metodologiyasi. T-2006y.
Farbеrman B.L., Musina R.G., Jumaboеva F.A. Oliy o‘quv yurtlarida o`qitishning zamonaviy usullari. T., 2002 yil.
Ishmuxamedov R.J. Innovatsion texnologiyalar yordamida ta’lim samaradorligini oshirish yo‘llari. TDPU. T. 2004 .
J.G.Yo‘ldoshev, S. A. Usmonov. Pedagogik texnologiya asoslari. T.O‘qituvchi. 2004.
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.