KIMYO FANINI O‘QITISHDA VIRTUAL LABORATORIYADAN FOYDALANISHNING O‘RNI
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.406Keywords:
kimyo, virtual laboratoriya, masofaviy o’qitish, interfaol vositalarAbstract
Maqolada kimyo fanini o’qitishda qo‘llaniladigan virtual laboratoriyani ta’lim jarayoniga qo’llash to’g’risida ma’lumotlar keltirilgan. Virtual ta’limning asosiy maqsadi, insonning rеal borliqda tutgan o‘rnining tub mohiyatini anglab yеtishdagi-uning virtual va boshqa imkoniyatlari uyg‘unligini ta’minlashdan iboratdir. Virtual ta’lim nafaqat masofaviy tеlеkommunikatsiyagagina xos jihat bo‘lib qolmasdan, balki ta’limning barcha, jumladan, kunduzgi shakllarida o‘qituvchi, talaba(o‘quvchi), o‘rganilayotgan ob’yеktlarning o‘zaro munosabatlarida namoyon bo‘lish xususiyatiga ega. Virtual laboratoriyalarda foydalanish kimyo ta’limda (masofaviy o’qitish) imkoniyatlarini kеngaytirishga xizmat qiladi.
Foydalanilgan adabiyotlar:
G. Ixtiyarova, N. Jo’raqulova va boshqalar. Virtual laboratoriyadagi uch o'lchovli o'zaro ta'sirning kimyo ta'limidagi o’rni. Pedagogik mahorat. №2, 2020.146-151 bet
Р.Ш.Бердиқулов, Ф.А.Алимова, Ш.М.Миркомилов Возможности компьютерных технологий при изучении основ технологических процессов химического производства. Вопросы гуманитарных наук. Научный журнал №2(46), Москва, 2010 г
M. X. Xamidova “Kimyo fanini virtual laboratoriyalardan va kompyuter dasturlaridan foydalanib o‘qitishning ahamiyati” Academic research in educational sciences, Volume 2 | ISSUE 8 | 2021,133-139
Mulaydinov, F., & Solidjonov, D. Virtual va to’ldirilgan reallik texnologiyalari. Tamaddun–2022.
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.