XALQARO TAJRIBALAR ASOSIDA OLIY TA’LIM BOSHQARUV TIZIMINI RAQAMLASHTIRISH
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v14i.1142Keywords:
oliy ta’lim, raqamlashtirish, boshqaruv tizimi, HEMIS tizimi, sun’iy intellekt, ma’lumotlar tahlili, ta’lim innovatsiyalari.Abstract
Ushbu tadqiqot xalqaro tajribalarga asoslanib, oliy ta’lim boshqaruv tizimini raqamlashtirish jarayonlarini o‘rganishga bag‘ishlangan. Zamonaviy texnologiyalar, sun’iy intellekt va raqamli ma’lumotlar tahlili vositalari ta’lim jarayonlarini optimallashtirish, samaradorlikni oshirish hamda boshqaruv tizimini takomillashtirish imkonini beradi. Tadqiqotda turli mamlakatlarning oliy ta’lim muassasalarida joriy qilingan raqamli boshqaruv mexanizmlari, ularning samaradorligi va natijalari tahlil qilinadi. Tadqiqot natijalari oliy ta’lim tizimini raqamlashtirish bo‘yicha metodik tavsiyalarni ishlab chiqishga xizmat qiladi.
Foydalanilgan adabiyotlar:
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 5-sentabrdagi PF-5538-sonli “Xalq ta’limini boshqarish tizimini takomillashtirish bo„yicha qo„shimcha chora-tadbirlar to„g„risida”gi farmoni.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2018-yil 8-dekabrdagi “Xalq ta’limi tizimida ta’lim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish chora-tadbirlari to„g„risida”gi 997-sonli qarori.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 5-oktabedagi PF-6079-sonli “Raqamli O‘zbekiston 2030” strategiyasini tasdiqlash va uni amalga oshirish chora tadbirlari to‘g‘risida”gi farmoni.
UNESCO. (2023). Digital Transformation in Higher Education.
OECD. (2022). The Impact of Digitalization on Higher Education Governance.
Korean Ministry of Education. (2021). Smart Campus Initiative in South Korea.
European Commission. (2023). The Role of AI in Higher Education Administration.
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.