“BUMERANG” METODINING O‘QUV FAOLIYATDA QO‘LLANILISHI

“BUMERANG” METODINING O‘QUV FAOLIYATDA QO‘LLANILISHI

Authors

  • Muslimaxon Qaxxorova Qo‘qon universiteti o‘qituvchisi

DOI:

https://doi.org/10.54613/ku.v11i11.961

Keywords:

Bumerang metodi, interfaol metodlar, o‘quv faoliyati, ta'lim jarayoni, o‘quvchilarning faolligi, mustaqil fikrlash, bilim olish, o‘qitish usullari, talabalar motivatsiyasi, ta'lim samaradorligi, interaktiv o‘qitish, o‘qituvchi va talaba aloqasi, o‘qitish texnologiyalari, innovatsion pedagogika, muloqot ko‘nikmalari.

Abstract

Ushbu maqola ta'lim jarayonida interfaol metodlardan biri bo‘lgan “Bumerang” metodining qo‘llanilishi va uning o‘quvchilarning bilim olish jarayoniga ta'sirini o‘rganishga bag‘ishlangan. Maqolada “Bumerang” metodining nazariy asoslari, uning maqsadlari va o‘quvchilarning o‘quv motivatsiyasini oshirishdagi o‘rni haqida batafsil ma'lumot beriladi. “Bumerang” metodi ta'lim jarayonida o‘qituvchi va talaba o‘rtasidagi interaktiv aloqalarni kuchaytirishga qaratilgan bo‘lib, u talabalarni mavzuga qiziqish bilan yondashishga va faol ishtirok etishga undaydi. Metodning asosiy xususiyati shundan iboratki, talabalar savollar orqali o‘zaro muloqot qilishadi va shu tariqa mavzuni chuqurroq o‘zlashtirishadi. Bu usul talabalarning mustaqil fikrlash qobiliyatini rivojlantiradi, ularning fikrini ifodalash va himoya qilish ko‘nikmalarini shakllantiradi.

Foydalanilgan adabiyotlar:

Iskandarova, Z., & Alimova, R. (2019). Interfaol ta'lim texnologiyalari va ularning samaradorligi.

Xudoyorov, A., & Karimov, B. (2020). "Bumerang" metodining amaliy qo‘llanilishi.

Rahimov, N. (2018). "Bumerang" metodining talabalar motivatsiyasi va faolligiga ta’siri.

Mamatov, Q., & Safarova, D. (2021). "Bumerang" metodining ta'lim samaradorligiga ta’siri.

Karimov, S. (2020). Innovatsion ta’lim metodlari va ularning ahamiyati. Toshkent: Fan va Texnologiya NMIU.

N.Muslimov, M.Usmonboyevа, D.Sаyfurov, А.To‘rаyev Innovаtsion tа’lim texnologiyаlаri. Toshkent-2015. 10-b

Abdurashidov, A., & Turdaliyeva, N. (2023). DEVELOPMENT OF MANUAL WORK IN PRE-SCHOOL EDUCATION. Science and innovation, 2(B2), 282-286.

Turdaliyeva, N. A. (2024). MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALAR IJODIY QOBILIYATLARNI RIVOJLANTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI. GOLDEN BRAIN, 2(7), 48-52.

Qaxxorova, M. (2024). GORNER SXEMASINING MATEMATIK ANALIZGA TATBIQI. Universal xalqaro ilmiy jurnal, 1(1), 3-9.

Boymirzayeva, S. O. (2024). MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTIDA BO ‘LAJAK TARBIYACHINING KREATIVLIGINI RIVOJLANTIRISH. GOLDEN BRAIN, 2(7), 41-47.

Eraliyeva Zamira Rasuljonovna, & Djoʻrayeva Dildoraxon Rahmonaliyevna. (2023). BOLALAR TAFAKKURINI RIVOJLANTIRISHDA AYRIM DIDAKTIK OʻYINLARNING AHAMIYATI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 9(9), 184–186.

Published

2024-06-30

Iqtiboslik olish

Qaxxorova, M. (2024). “BUMERANG” METODINING O‘QUV FAOLIYATDA QO‘LLANILISHI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 11(11), 76–78. https://doi.org/10.54613/ku.v11i11.961

Issue

Section

Pedagogika / Pedagogy
Loading...