TALABALAR MUSTAQIL TA’LIMINI TASHKIL ETISH -PEDAGOGIK MUAMMO SIFATIDA
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v13i.1050Keywords:
mustaqil ta`lim, ta`lim shakli, ta'lim faoliyati, ta`lim tizimi, kredit-modul tizimi, axborot bilan ishlash, o’z-o’zini rivojlantirish, kognitiv, kreativ, hamkorlikda ishlash kompetentsiyalariAbstract
O`zbekiston Respublikasining oliy ta`lim sohasida olib borayotgan siyosati, yuksak umumiy va kasbiy madaniyatga ega bo`lgan, ijodiy va ijtimoiy faol, ijtimoiy-siyosiy hayotda mustaqil holda harakat qila oladigan, kelajakka qaratilgan vazifalarni qo`ya olish va ularni yechishga qodir bo`lgan kadrlarning yangi avlodini shakllantirish talabini qo`ymoqdaki, bu oliy ta`lim tizimida mustaqil o`qib-izlanish faoliyatiga alohida e`tiborni talab etadi. Mazkur maqolada talabalar mustaqil ta`limini tashkil etish -pedagogik muammo sifatida ko`tarilishi va bu muammoni hal etilishidagi ayrim ko`rsatmalar aks ettirilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar:
Azizov U. Kredit - modul tizimi va uning o’ziga xos xususiyatlari. - http://uzbekistonovozi.uz/uz/articles/index.php.ECTIONID=161&ELEMENT
Кениг, Кэтрин; WJ McKeachie (июнь 1959 г.). «Личность и самостоятельное обучение». Журнал педагогической психологии. 50 (3). DOI: 10.1037 / h0041286.
Мур, Майкл Грэм (1973). «К теории самостоятельного обучения и преподавания». Журнал высшего образования: 661–679.
Хендерсон, Юан. С. (1984). «Введение: теоретические взгляды на образование взрослых». В Хендерсоне, Юан. S.; Натенсон, Майкл Б. (ред.). Самостоятельное обучение в высшем образовании. Энглвуд Клиффс, Нью-Джерси: Публикации по образовательным технологиям. С. 3– 56. ISBN 978-0-87778-188-2. Проверено 25 мая 2013 года.
Филатова Л.М. Тенденции изменения спроса на высшее образование: предпосылки, возможности, риски // Вопросы образования. 2014. № 5 (84). С. 32–48.
Khasanova, G. K. (2022). THE NEED FOR TECHNOLOGY IN THE DESIGN OF THE PEDAGOGICAL PROCESS. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2 (Special Issue 20), 95-100.
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.