KORXONA VA TASHKILOTLARDA STRATEGIK MARKETING HAMDA RAQAMLI MARKETING FAOLIYATINING ISTIQBOLLARI

KORXONA VA TASHKILOTLARDA STRATEGIK MARKETING HAMDA RAQAMLI MARKETING FAOLIYATINING ISTIQBOLLARI

Authors

  • Ilhomjon Farmonov Qo‘qon Universiteti o‘qituvchisi

DOI:

https://doi.org/10.54613/ku.v13i.1021

Keywords:

strategik marketing, marketing strategiyasi, uzoq muddatli rejalashtirish, raqobatbardoshlik, korxonalar, tashkilotlar

Abstract

Ushbu maqolada korxona va tashkilotlardagi strategik marketing faoliyatini ko‘rib chiqadi, uning mohiyati, ahamiyati va asosiy jihatlariga e’tibor qaratadi. Strategik marketing-bu barqaror raqobatbardoshlikka erishish va daromadni oshirishga qaratilgan marketing strategiyalarini shakllantirish va amalga oshirishga uzoq muddatli yondashuv. Tadqiqotda strategik marketing kontseptsiyasiga kiritilgan asosiy g‘oyalar, uning taktik marketingdan farqlari va ushbu faoliyatni samarali amalga oshirish uchun zarur bo‘lgan ko‘nikma va bilimlar muhokama qilinadi. Ushbu atamaning tarixiy rivojlanishi va uning zamonaviy biznes kontekstidagi ahamiyati qayd etilgan. Ish jamiyat va iqtisodiyotdagi o‘zgarishlarni, shuningdek, bozorda muvaffaqiyatga erishish uchun atrof-muhitni doimiy tahlil qilish zarurligini hisobga oladigan marketing strategiyasini shakllantirishga kompleks yondashuvning muhimligini ta’kidlaydi.

Foydalanilgan adabiyotlar:

A. A. Yusupov. (2024). ANALYSIS OF THE ORGANIZATIONAL MECHANISM OF EFFECTIVE USE OF HUMAN RESOURCES IN SMALL BUSINESS SUBJECTS IN UZBEKISTAN. European Journal of Economics, Finance and Business Development, 2(5), 70–73.

Yusupov Abbosxon Aliyevich. (2023). METHODOLOGICAL PRINCIPLES OF USING HUMAN RESOURCES IN THE ACTIVITY OF SMALL BUSINESS SUBJECTS. Intent Research Scientific Journal, 2(3), 182–187.

Yuldasheva Nilufarxon A’zamjon qizi, Umarov Azizjon Azamjon o’g’li, & Abdullayev Axrorjon Axadjon o‘g‘li. (2023). SUN’IY INTELLEKT VA RAQAMLI IQTISODIYOT RIVOJLANISHI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 1(1), 73–75.

Farmonov, I. (2024). O‘ZBEKISTONDA KRIPTOVALYUTA VA KRIPTO-BIRJALARNI JORIY QILISH MEHANIZMLARI. University Research Base, 260-263.

Iqboljon o‘g‘li, F. I. (2024). RAQAMLI IQTISODIYOTNI IQTISODIY O ‘SISHGA TA’SIRI. Kokand University Research Base, 742-745.

Iqboljon o‘g‘li, F. I. (2024). RAQAMLI IQTISODIYOTNI O'LCHASH OMILLARI. Kokand University Research Base, 746-750.

Po‘latov, S., & Farmonov, I. (2023). The Role and Significance of Internal Audit as an Effective System of Internal Control in Business Entities.

Khursanaliev, B. (2023). THE IMPACT OF POPULATION GROWTH ON THE COUNTRY'S ECONOMIC DEVELOPMENT. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 1, 8-11.

Xursanaliyev, B. (2023). KICHIK VA YIRIK BIZNESNI BOSHQARISHNING ILGʻOR XORIJIY TAJRIBALARI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 7, 28-30.

Melibаevа G. N. (2024). THE IMPACT OF MARKETING INNOVATIONS ON COMPETITIVENESS. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 12, 39–43.

Мелибаева Г.Н. (2024). ПУТИ ПOВЫШЕНИЯ КOНКУРЕНТOСПOСOБНOСТИ ПУТЕМ ПРИМЕНЕНИЯ МAРКЕТИНГOВЫХ ИННOВAЦИЙ В ДЕЯТЕЛЬНOСТИ СУБЪЕКТOВ МAЛOГO ПРЕДПРИНИМAТЕЛЬСТВA. Экономика и социум, (6-2 (121)), 1215-1220.

Umidjon, J. R. (2024). MILLIY IQTISODIYOT RIVOJLANISHIDA XALQARO MOLIYA MUNOSABATLARINING TUTGAN O ‘RNI VA AHAMIYATI. University Research Base, 273-276.

Jo‘rayev, U. (2024). MOLIYA SEKTORI TASHKILOTLARIDA KORPORATIV BOSHQARUVNI XALQARO TAMOYILLAR ASOSIDA TAKOMILLASHTIRISH. University Research Base, 250-254.

Published

2024-12-29

Iqtiboslik olish

Farmonov, I. (2024). KORXONA VA TASHKILOTLARDA STRATEGIK MARKETING HAMDA RAQAMLI MARKETING FAOLIYATINING ISTIQBOLLARI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 13, 52–55. https://doi.org/10.54613/ku.v13i.1021

Issue

Section

Iqtisodiyot / Economy
Loading...