TA’LIM BOSHQARUVIDA AXBOROT-KOMMUNIKATSIYA TEXNOLOGIYALARINING ROLI
DOI:
https://doi.org/10.54613/ku.v12i.1004Keywords:
Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari (AKT), ta'lim boshqaruvi, masofaviy ta'lim, elektron kutubxonaAbstract
Ushbu maqolada ta’lim boshqaruvida axborot-kommunikatsiya texnologiyalari (AKT)ning ahamiyati va roli ko‘rib chiqiladi. AKT zamonaviy ta’lim tizimlarini samarali boshqarish, ta’lim jarayonlarini optimallashtirish va sifatni oshirishda muhim omil hisoblanadi. U o‘quvchilar, o‘qituvchilar va ta’lim boshqaruvchilari o‘rtasida tezkor axborot almashish, o‘quv jarayonini monitoring qilish va nazorat qilishda yordam beradi. Ushbu texnologiyalar yordamida ma’lumotlar tahlil qilinib, ta’lim sifatini yaxshilashga yo‘naltirilgan qarorlar tezroq qabul qilinishi mumkin. AKTning ta’limda qo‘llanishi, xususan, masofaviy ta’lim, elektron kutubxonalar, virtual o‘quv muhitlari va raqamli baholash tizimlari kabi yechimlar bilan bog‘liq holda tahlil qilinadi. Mazkur maqola, AKTning ta’lim boshqaruvidagi o‘rnini aniqlash va uni amaliyotda qo‘llash imkoniyatlarini aniqlash maqsadida olib borilgan tadqiqotlar natijalarini keltirib, ta’lim boshqaruvi samaradorligini oshirish va ta’lim sifatini yangi bosqichga olib chiqishga qaratilgan tavsiyalar beradi.
Foydalanilgan adabiyotlar:
Brown, A. (2019). ICT in Education Management: Benefits and Challenges. International Journal of Educational Management, 33(2), 123-140.
M.S.Nazarova. (2023). Ta’limda AKT va undan foydalanish. Научный импульс. 10(100), часть 3
Ulugov, Bazar. (2022). Ta’lim jarayonida AKTni qo‘llash. ResearchGate
Smith, J. (2020). Educational Management and Information Technology. Journal of Educational Technology, 15(3), 45-60.
Williams, R. (2021). Innovations in Educational Leadership through ICT. Educational Administration Quarterly, 57(1), 89-105.
Downloads
Published
Iqtiboslik olish
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.