BIZNES MUZOKORALARDA XORIJIY TILLARNING RO‘LI

BIZNES MUZOKORALARDA XORIJIY TILLARNING RO‘LI

Authors

  • Farxod Mulaydinov Qo‘qon universiteti Raqamli texnologiyalar va matematika kafedrasi o‘qituvchisi
  • Ruxshonaxon Po‘latova Qo‘qon universiteti, Xorijiy til va adabiyoti yo‘nalishi 2-kurs talabasi

DOI:

https://doi.org/10.54613/ku.v12i.1000

Keywords:

Biznes muzokoralari, xorijiy tillar, muloqot samaradorligi, madaniyatlararo farqlar, Ingliz tili, komunikatsiya to‘siqlari, lingvistik kompetensiya, madaniy kompetensiya, xalqaro biznes, til o‘rganish strategiyalari

Abstract

Ushbu maqola biznes muzokoralarida xorijiy tillarning roli va ahamiyatini o‘rganishga qaratilgan. Maqolada xorijiy tillarni bilishning muloqot samaradorligi va xalqaro biznesdagi muvaffaqiyatga ta’siri tahlil qilinadi. Ingliz tilining xalqaro biznes tiliga aylanishi, madaniyatlararo farqlar va kommunikatsiya to‘siqlari, shuningdek, xorijiy tillarni o‘rganish strategiyalari muhokama qilinadi. Tadqiqot natijalari xorijiy tillarni bilish va madaniyatlarni tushunish, shuningdek, muvaffaqiyatli muzokoralar o‘rnatish uchun zarurligini ko‘rsatadi. Korxonalar o‘z xodimlarining lingvistik va madaniy kompetensiyalarini oshirishga e’tibor qaratishlari kerak. Ushbu tadqiqot, xorijiy tillar va biznes muzokoralari o‘rtasidagi o‘zaro aloqalarni chuqurroq o‘rganishga imkoniyat yaratadi. Shuningdek ushbu ma’lumotlar bo‘yicha kelajakdagi biznes muzokoralarda xorijiy tillarning qanchali ahamiyatli ekanligi va ularni qanday qo‘llash mumkinligi bo‘yicha ham yetarli ko‘nikmalar olish mumkin.

Foydalanilgan adabiyotlar:

Harzing, A., & Feely, A. J. (2008). Language in International Business: A Review of the Literature and a Research Agenda. European Journal of International Management, 2(4), 420-439.

Hofstede, G. (2011). Dimensionalizing Cultures: The Hofstede Model in Context. Online Readings in Psychology and Culture, 2

Louhiala-Salminen, L., Charles, M., & Kankaanranta, A. (2005). English as a Lingua Franca in Business Contexts. English for Specific Purposes, 24(3), 330-345. (1), 1-26.

Clyne, M. (2005). Australia and Germany: The Role of Language in Cultural Interactions. Journal of Intercultural Communication, 10.

McNulty, R., & O‘Connell, S. (2016). Language and Intercultural Communication in Business: A Review of the Literature. International Journal of Business Communication, 53(3), 1-19.

Mulaydinov, F. M. (2022). Sanoat korxonalari va biznes faoliyatida integratsion axborot tizimlari. Qo‘qon universiteti xabarnomasi, 5, 30-35.

Mulaydinov, F., & Ruxshonaxon, P. L. (2024). TILLARNI O‘RGANISHDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARNING AHAMIYATI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 11, 105-107.

Murotovich, M. F. (2023). ZAMONAVIY YOSHLAR QADRIYATLARI VA JAMIYAT BOSHQARUVI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 121-127.

Mulaydinov, F. M. (2022). MAKTABGACHA TA’LIM JARAYONIDA XORIJIY TILLARNI O‘QITISHNING ZAMONAVIY METODIKASI. INTERNATIONAL СONFERENCE ON LEARNING AND TEACHING, 1(1).

Mulaydinov, F., & Solidjonov, D. (2024). THE DIGITAL LITERACY PRACTICES OF A NOVICE ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE TEACHER WHEN WRITING RESEARCH ARTICLES FOR PUBLICATION. Kokand University Research Base, 376-38

Published

2024-09-30

Iqtiboslik olish

Mulaydinov, F., & Po‘latova, R. (2024). BIZNES MUZOKORALARDA XORIJIY TILLARNING RO‘LI. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 12, 101–102. https://doi.org/10.54613/ku.v12i.1000

Issue

Section

Filologiya / Philology
Loading...